Vi inleder semestern som vi ganska ofta gör med en vistelse på Steam Hotell. En riktigt god trerätters middag på Chamberlin. Scandinavian toast riktigt gott följt av Ryggbiff med pommes och god sås och i efterrätt en citronkräm med jordgubbar. Sagolikt gott. Till rätterna ett välanpassat vinpaket. Kvällen fortsatte i Ginbaren för att avslutas i spelrummet med flipper. En trevlig kväll.







Trevlig start!! 👍
SvaraRaderaHar ni några planer för semestern i övrigt?
RaderaJa skön början.,Det blir en sväng till Göteborg och troligtvis även Stockholm. Ni några planer förutom torpet?
SvaraRaderaGöteborg är ju alltid trevligt!!
SvaraRaderaNä, vi har inga andra planer i år än Torpet.
Torpet är bra. 👍
Radera