Det blev en eftermiddag och kväll på stan. Vi började på Pitchers innan vi gick vidare till Ruths där vi skulle se matchen. Alldeles fullsatt med gul blåa tröjor. Tyvärr blev Sverige totalt överkörda av Nederländerna. Men vi hade kul ändå. Kvällen avslutades på Bar Lokal.




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar